skön dag

Hello bitches haft en bra dag? (: de har iaf jag,
först så drog jag och malli hem till henne åt massa gott fixade oss lite och tvättade bort sminket sen tog vi moppen ner till stan där tog vi en 30 minutare och sen vidare till dansen där de blev mycket flum som vanligt jaja någonstans måste man väl få skämma ut sig lite ellerhur ? ;) nej men nu ska jag duscha en snabbis eller vänta sa jag verkligen en snabbis haha för de lär ju aldrig hända :P hej jah heter Denice och duschar längst hela världen(a)
men jag lovar att skriva när jag har duschat klart så hörs snart då gullungar ^^


Kommentarer
Postat av: sassa

Hahahah du duchar alltid länge sötnos ! :D <3<3



2009-10-17 @ 14:15:16
URL: http://whocan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0