Måndag/ tisdag


Satt och lekte lite med en gammal bild.
igår så va jag ju med alexandra vi hade de jätte mys först så drog vi till stan och sola som jag sa sen så kolla vi lite inne på gina så då passade jag på att byta mina lackleggings också till samma storlek fast dom jag hade innan va jätte uttöjda så fick en nytt par. Sen så drog vi hem till alexandra och hade en "take car of" dig själv kväll då vi badade bubbelbadkar och hade hårinpackning i blev också en hel del godis och prat jätte mys verkligen love yaa b*tch sen så filade vi och målade naglarna också . Idag kom mamma och hämta mig vid ungefär två för jag skulle träffa min pojkvän och ja nu så sitter jag här och väntar på att desperata hemmafruar ska börja hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0