hmm vad ska jag snacka om?!


Hello gorgeous, har precis följt alexandra till bussen och lite sånt ska snart dra upp till min kära mormor eftersom att jag känner att de va ett tag sen jag va där sen så ska jag hem och bara ha mys hemma med familjen ska festa nästa helg och behöver ta de lite lugnt idag haha låter som en mamma nu men aja, iaf ska käka tacos ikväll och bara mysa.. Fattar inte varför jag skriver egentligen för jag har ingenting att snacka om men blev bara ett litet inlägg med massa onödiga saker eftersom  att jag lovat att uppdatera varje dag, puss
( Gammal bild på mig)


Kommentarer
Postat av: Your bitch ;)

Sötaste !



vi måste berkligen ses på lovet fjotiis ! Det är ett måste !



Pussilipuss :* <3<3

2009-10-24 @ 16:44:06
URL: http://whocan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0