Dagens första

Vakna? ja jag sitter iaf nu i soffan med datan och typ väntar på att jag ska gå till bussen snart, vill fördröja tiden så mycket som möjligt vill ju inte stå ute och frysa nej usch, har på mig ett par jeans tights, en kofta och en tubtopp idag håret blev och uppsatt i en bulle mitt på huvudet hahah så nu ser jag ut som "lilla my". Idag är det dans som vanligt på fredagar I love it, det är verkligen min grej att hålla på med dans har gjort det ett tag nu och de är riktigt kul faktist  de är verkligen  något som jag kan rekomendera, den dans jag går på är en blandning med street och modern jazz just nu är vi inne på street men de va mer jazz förra terminen. Juste jag har bestämt mig för att uppdateringen här i bloggen ska bli mycket bättre ska verkligen försöka hinna med det och nu är det ju lov också så har ganska mycket tid då fast måste ju hinna med mina vänner och lite annat skoj ofc :) har ni också lov? isf vad ska ni göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0