Bilder kommer imorn!


sorry men orkar inte lägga ut bild på de jag köpte idag lägger ut de imorn,men ni kan  få kolla på dom  här grymt läckra skorna som  jag planerar att köpa så ja för er som  inte visste de så är jag skor och väsk galen  hahah kan faktist inte ens räkna hur många väskor jag har, men enligt mig kan man aldrig ha för många. Sitter och lyssnar på musik på spotify ska snart tvätta bort sminket och göra mig iordning för en film. Har absolut inga planer för imorn så blir nog till att plugga faktist och göra både mig själv och mammi stolt, De blir inga mer inlägg nu idag så god natt.
( saknar dig mest älskling!)

Kommentarer
Postat av: dedde

dom där med ringarna kostar ju typ 1500 :0

2009-10-29 @ 10:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0