Beslutsångest!


God morgon, sovit gott? De har iaf jag vaknade för unger en timme sen och nu så sitter jag och kollar på lite kläder som jag är väldigt sugen på att beställa bland annat så har jag fastnat för en mysig pälsjacka (inte den på bilden) innan har jag tyckt att det är jätte fult men nu när man har sätt dom mer och mer har jag faktist börja tycka att dom är riktigt snygga men kan inte besämma mig om jag ska köpa den eller inte? Idag så ska jag träffa älsklingen ska hem till honom och mysa så ska väl börja fixa mig och lite, vad ska ni göra idag? juste de är ju blogg awards idag på tv 400 också så de ska jag nog kolla på också (:
men ni får ha de så bra så länge så hörs vi snart♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0